» Sohbet • Chat • Muhabbet • Mirc • Sohbet Odalari
Anasayfa Sohbet Mirc indir Forum Ziyaretci Defteri Arama iLetisim
 » Menü

 » Takvim
 » Sayfa içerik

Okunma

665

Kanada’da yapılan bir araştırma, kızartma, tuz ve et bakımından zengin Batı tarzı beslenmenin kalp krizi riskini artırdığını gösterdi. Amerikan Kalp Birliği’nin dergisi Circulation’da yayımlanan araştırma, kızartılmış ve tuzlu besinler yerine sağlıklı besinler yemenin, dünyada vakalarını üçte bir oranında azaltacağını ortaya koydu.

Ontario’daki Nüfus Sağlığı Araştırma Kurumu Başkanı Profesör Selim Yusuf’un liderliğindeki araştırma ekibi, 52 ülkede 16 bin kişiyi inceledi ve dünya üzerinde 3 tarzı tanımladı.

Bunlar arasında yağ, tuz ve etin ağırlıklı olduğu Batı tarzı , riskinin yaklaşık yüzde 30′unun nedenini oluşturuyor. Daha çok Afrika’da rastlanan meyve ve sebze ağırlıklı tarzı ise bu riski üçte bir oranında azaltıyor. Tofu, soya ve diğer soslar bakımından zengin Doğu tarzı ise riski için bir fark yaratmıyor.



  Yorumlar

 » Copyright
Katilsana.Com Tüm haklari saklidir.